Thursday, April 14, 2011

Pejam celik pejam celik

Pejam celik pejam celik, hari ini genap lah setangah tahun perhubungan aku dan dia bergelar psgan kekasih. tanpa disedari juga kami telah mengenali hati budi msg2 hampir 2 tahun setengah. tidak pernah aku terfikir hubungan persahabatn antara kami akn bertukar kepada kekasih. aku akui pd suatu ms dahulu aku ada menyimpan prasaan pdnya tetapi ku biarkn ia berlalu begitu shj kerana pd saat itu si dia ada yg punya dan sethn selps itu pula ada seorg lelaki hadir dlm hdpku dan mengambilku sebagai suri hidupnya. setelah itu kusangka panas sampai ke petang, rupanya hujan ditengah hari. tanpa ku duga kesedihan yg teramat menerpa dlm hidupku. pd saat itu aku bagaikan insan yg hilang arah akan tetapi dgn kehadiran shbtku yg kini kekasihku telah memblhkn aku untuk berdiri semula dan menjadi diriku yg dahulu. Terima Kasih yg tak terhingga aku ucapkan pd mu wahai kekasihku. Sesungguhnya aku amat bersyukur berada disisimu kini dan sesungguhnya aku sangat mencintaimu. Selamat ulang bulan yg ke-6, semoga perhubungan ini akn kekal hingga ke akhir hayat. Amin....

No comments:

Post a Comment