Wednesday, April 20, 2011

Medical check up day

pd 19 april 2011, aku ada appointment ngan doktor pakar di HTAR.. Mcm biasa la, klinik ortopedik la destinasi aku.. Dh hampir 1 thn setgh dh aku jd pengunjung ttp klinik pakar 2.. Huhu.. Sume nyer gara2 patella dislocate.. Sampai skrg kaki aku x brp ok lg.. Bler la nk sembuh agk nya.. Anyway, tujuan aku kena g check up ms 19hb 2 sbb doktor nk bincang sama ada kaki aku perlu di bedah atau x n setelah di diagnos, doktor kata kaki aku x leh di rawat dgn cr p'bedahan cz aku ada hyper lecsity yg b'mksd tisu bdn aku sgt lembut so kalo di bedah pn perkara yg sama akn b'ulang lg then doktor 2 suh aku tgg fisio dtg utk ajar aku cr2 utk exercise d tmpt blaja n dia kata kena tgg dlm setgh jam.. So aku pn tgg la dgn sbrnya n hampir 2 jam lbh gak la aku tgg fisio 2 dtg but at last doktor bg taw yg diaorg br di inform bhwasanya fisio 2 ngah cuti.. Mmg pns je aku dgr.. Punya lama aku tgg juz utk taw yg fisio 2 ngah cuti.. Mmg cam haram.. Huhu

No comments:

Post a Comment