Monday, April 4, 2011

kini ku bahagia

Kini aku rs amat b'syukur atas segala apa yg Allah S.W.T beri kepadaku. Pada bulan ogos tahun lalu, aku telah melalui bulan ramadhanku dgn hati yg sgt sakit serta terluka. Dan kini, selepas hampir 6 bulan, aku telah berjaya berdiri semula tanpa dia yg pernah melukai aku. Kini, aku bahagia bersama cinta baru ku dan aku bersyukur kerana Allah telah mengurniakan dia padaku. Pada si dia yg pernah melukaiku, aku ucapkan jutaan terima kasih kerana melukai, menyakiti serta menduakan cinta dan kasih sygku padamu. Terima kasih ini aku ucapkan kerana, seandainya engkau tidak melukai aku, mungkin aku xkn penah sedar bahawa ada insan yg lbh menyanyangiku daripadamu. Oleh itu, terima kasih aku ucapkan, akan tetapi, kemaafan untuk dirimu serta "BETINA" mu itu tidak akn pernah ada serta wujud dlm hatiku. Hiduplah kamu berdua dgn dosa yg akn menghantui kalian sehingga ke liang lahad. Kepada insan yg menyanyangiku, terima kasih kerana bersabar melayan serta mencuba untuk memenangi hatiku dan kini hatiku hanya milikmu serta aku sgt bhagia bersamamu. Aku berdoa pada Allah agar hubungan kita akan kekal selamanya. Seandainya aku diciptakn dari tulang rusukmu, insya'Allah kita akn bersama.. Amin...

No comments:

Post a Comment